دانلود

ساخت وبلاگ

دیدار رهبر انقلاب با موسوی/ بیانیه و خیانت خاتمی/ جعل نامه وزیر کشور...

«روند حوادث 8 ماهه پس از انتخابات به خوبي نشان داد "تجديد حيات نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران" جامع ترين تعبير براي وصف تحولات اين برهه حساس پس از انقلاب است.»

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 733 تاريخ : چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت: 23:43

 

 

 

مقام معظم رهبری: سال ۹۲ را به عنوان سال «حماسه سیاسی و اقتصادی» نامگذاری می کنم

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب , انتخابات ریاست جمهوری یازدهم , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 769 تاريخ : چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت: 19:31

گلزار شهدای  شهرستان بندرترکمن واقع در سه راهی چپاقلی پس از 22 سال  با مطالبه گری مستمر  در سال گذشته از غربت بیرون آمد.

مقام معظم رهبری : مطالبه سودمند است، ثمربخش است؛ و تشويق بشود بر اين مطالبه و بايد احساس كند كه او فقط مسئوليتش طرح سؤال و پرتاب كردن يك شعار نيست، كه بگويد خوب، ما كار خودمان را كرديم؛ نه.

.jpg

.jpg

img_1258.jpg

img_1261.jpg

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 579 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 3:53

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : اتحاد جنوب , عکس جالب احمدی نژاد , پسر احمدی نژاد , پسر رحیم مشایی , اسفندیار رحیم مشایی , احمدی نژاد , عکس, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 751 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 1:20

وزیر امور خارجه سابق کشورمان که نامش از مدت ها پیش در محافل عمومی و سیاسی به عنوان یکی از گزینه های جدی ریاست جمهوری مطرح بود پیش از این اظهار نظر در خصوص کاندیداتوری اش را به آینده نزدیک موکول کرده بود اما سر انجام امروز با نوشتن نامه ای خطاب به مردم در هفتم اسفند ماه رسما وارد کارزار ریاست جمهوری شد .









باتوجه به ارادتی که بعنوان یک سرباز کوچک انقلاب به آقای متکی داریم اما دخالت  و حمایت بی سابقه  آقای محمد جواد  نظری مهر ، نماينده مردم غرب گلستان در مجلس شوراي اسلامي از افراد دارای  سابقه محکومیت قضایی و ... برای انتصاب پستهای کلیدی در غرب استان گلستان و اللخصوص اینکه  آقایان کردجزنه و آقای صادقی معاون فرماندار بندرترکمن  و .. که در راستای  تبلیغات انتخاباتی و در حمایت از نظری مهر کاندیدای مجلس نهم  به منزل آقایان......در بندرترکمن رفته بودند  و وعده داده بودند که در صورت انتخاب مجدد نظری مهر از سوی مردم  ،آقای عبدالحمید باقرزاده گوگلانی  را از پست فرمانداری  بندرترکمن عزل خواهد کرد. که این وعده   تا امروز عملی  نشد  لذا این مسئله  در حمایت مردم  از آقای منوچهر متکی (داماد آقای  نظری  مهر ) تاثیر منفی خواهد گذاشت وگرچه کسانیکه این وعده را دادند بیش از هرچیزی بفکرحفظ  پست و مقام خودشان بودند نه بفکر نگرانی مردم.

و از طرفی دخالت علنی مسئولین اجرایی این شهرستان  در حمایت از کاندیدای خاص درانتخابات  دوره نهم مجلس به اعتماد مردم ضربه وارد نمود و همین امر باعث  نگرانی کاندیدای  دوره چهارم شورای اسلامی  شهر و روستای منطقه گردید

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 951 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 21:53

 

90 درصد متهمان پرونده‌های قتل شناسایی شدند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"عباس پوریانی" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در خصوص اینکه چند درصد از پرونده‌های استان گلستان مربوط به مواد مخدر است، اظهار داشت: حدود 40 درصد از پرونده‌های این استان در حوزه قضایی مربوط به پرونده‌های مواد مخدر است.
وي افزود: بیش از 90 درصد از پرونده‌های مربوط به قتل در این استان در کمترین زمان شناسایی شده و مجرمان آن دستگیر شدند. 
دادستان عمومی و انقلاب استان گلستان خاطرنشان كرد: یکی از مهمترین عوامل بوجود آمدن درگیری‌ها در این استان که منجر به کشته شدن افراد می‌شود مربوط به درگیری‌ها و اختلافات داخلی است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : پوریانی , پرونده , استان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 642 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 3:55

 

ابتدا این خبر را بخوانید:
«یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس خبر داد: پس از رسیدگی به پرونده شکایت مشایی و احمدی نژاد از مداحان تهرانی،‌ دادگاه حاج منصور ارضی را تبرئه و سعید حدادیان را به پرداخت 405 هزار تومان جزای نقدی محکوم کرد.
 این منبع آگاه در ادامه تصریح کرد: احمدی نژاد و مشایی در فرجه قانونی به احکام صادره اعتراض کرده‌اند و در حال حاضر پرونده برای بررسی مجدد به دادگاه تجدیدنظر انقلاب ارجاع شده است.
  شکایت معاونت حقوقی ریاست جمهوری به طرفیت مشایی به دلیل سخنان حاج منصور ارضی و سعید حدادیان در شب‌های ماه رمضان صورت گرفت.»

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 715 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 16:12

از حدود یک سال پیش رسانه ها به شکل وسیعی خبر از کشف یک اختلاس ۳۰۰۰ میلیاردی در سیستم بانکی دادند. عده ای تا آنجا به این موضوع دامن زدند و افکار عمومی را تحریک نمودند که مقام معظم رهبری به ناچار نسبت به تحریک افکار عمومی موضعگیری فرمودند:«….اما دیگر نباید قضیه را خیلى کش بدهند. بگذارید مسئولین کارشان را بکنند؛ عاقلانه، مدبرانه، قوى و با دقت قضایا را دنبال کنند. جنجال و هیاهو تا یک مقدارى براى آگاهى‌ها لازم است؛ دیگر همینطور هى ادامه دادن – بخصوص که اگر بعضى‌ها هم بخواهند در این بین استفاده‌هاى دیگرى از این مسائل بکنند – هیچ مصلحت نیست. (۱۱/۷/۱۳۹۰)» جالب است که ...

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 755 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 15:03

پس از افشای دیدار محرمانه خاتمی با جورج سورس صهیونیست این‌بار ماه‌نامه زنجیره‌ای اندیشه پویا با نقل خاطره‌ای از سید حسین نصر جاسوس رسمی سازمان سیا از دیدار محرمانه خاتمی با این جاسوس در یک مکان محرمانه پرده برداشته است.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 687 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 5:24

 

موج دعوت از جلیلی برای شرکت در انتخابات به معصومیه قم رسید

دعوت ۱۱۰ تن از طلاب مدرسه معصومیه قم از سعید جلیلی + اسامی

کارآمدی و عملکرد عزتمندانه شما در جایگاه دبیری شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران طی 6 سال گذشته برای همه ما به مثابه اتمام حجتی است که حضور اشخاصی چون شما در مدیریت ارشد اجرایی کشور را نه تنها مایه آرامش خاطر علاقمندان به نظام که به امری واجب و غیرقابل اجتناب تبدیل کرده است.

سعید جلیلی

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 716 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 23:45

مردم مَحرَم نظام اند یا نه؟

مصطفی مستور در یکی از داستانهایش می نویسد: «خدا از شدت حضور مخفی است». من هم هر بار که به راهپیمایی 22 بهمن می روم و سیل جمعیت را مشاهده می کنم و بعد انعکاس رسانه ها از حضور مردم را، یاد این جمله می افتم و با خود می گوبم که عن قریب است از شدت حضور ملت در صحنه حماسه 22 بهمن، خواسته های همان ملت مخفی گردد و فراموش!

143491_510

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : حاکمیت, حجاب, رضا نساجی, مردم, مردم سالاری, پرونده کهریزک, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 659 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 4:34

چرا در جنگ اقتصادی که دشمن معیشت مردم را نشانه رفته است، باید بر سر سفره‌مان گندم امریکایی جای گندم ایرانی را بگیرد؟ ساده‌لوحی است که در تأمین نیازهای استراتژیک کشور چشم به کالای ارزان خارجی بدوزیم. فرق مدیریت بازار محصولات راهبردی با بازار «سوزن و سنجاق» برای کشوری که بهای عزّت‌مداری خود را پرداخته و می‌پردازد زمین تا آسمان است!

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : resistance economy, اقتصاد مقاومتی, امنیت غذایی, جهاد اقتصادی, موانع کشاورزی در ایران, وضعیت کشاورزی, کشاورزی, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 801 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 3:04

در تبصره یک این ماده مصوب شد کسانی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده‌اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.

13611068991.jpg

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران شرط داشتن مدرک تحصیلی برای عضویت افراد با تجربه در شوراهای اسلامی حذف کردند.
 بر اساس رای نمایندگان به ماده 26 قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور دو تبصره به این ماده افزوده شد.
در تبصره یک این ماده مصوب شد کسانی که در دوره‌های قبل عضو شورا بوده‌اند به شرطی که در همان محل کاندیدای عضویت در شورا باشند از شرط مدرک معافند.
در تبصره‌ این مصوبه آمده است: هیاتهای اجرایی و نظارت در صورت ضرورت، تاییدیه مدارک تحصیلی ثبت نام کنندگان را اخذ می‌نمایند.

از 197 نماینده حاضر در جلسه 110 نفر با تصویب این ماده موافقت کردند.
بر اساس مصوبه دیگر مجلس یک تبصره به عنوان تبصره 3 به ماده 26 قانون مذکور الحاق شد.
با رای نمایندگان ارائه گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد در هنگام ثبت نام الزامی شد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 790 تاريخ : سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت: 3:57

اعتماد به نفس عجيب خاتمي و يارانش در تدارك براي حضور در انتخابات/مگر كسي گفت تقلب شده است!؟

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 766 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت: 21:55

بر اساس اطلاعات رسیده اگر به این تشخیص برسم که در انتخابات مجلس تقلب شده است این انتخابات را ابطال خواهم کرد !(3) گفتنی است مسعود رجوی عضو مرکزیت سازمان مجاهدین خلق [منافقین] با رئیس جمهور دیدار و گفت و گو کرد . رجوی درباره این دیدار گفت : مدارکی را در زمینه تقلب در انتخابات به بنی صدر تحویل داده و تقاضای تجدید انتخابات را مطرح کرده ام

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 717 تاريخ : يکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت: 5:59

در فاصله سه ماه تا آغاز یازدهمین انتخابات ریاست‌ جمهوری ، تب حضور شخصیت‌های سیاسی برای تصدی بالاترین پست اجرایی کشور بالا گرفته است. جستاری در حرف‌ها و مواضع طرح شده از سوی نامزدهای قطعی و بالقوه نشان می‌دهد که بسیاری از آنها گفتمان خود برای حضور در انتخابات را معین کرده‌اند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 775 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 3:37

چرا دل رهبری را با این اعمال می آزارید و خون می کنید؟ وقتی بزرگان سیاست این طور با یکدیگر لجبازی می کنند چه توقعی از مردم دارند البته مردم دلشان برای نظام بسیار بیشتر می سوزد.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 715 تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391 ساعت: 3:33

انتخابات شوراها تقریباً 3 ماه دیگر همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود .

13611068991.jpg

شوراها: نزدیک ترین عرصه حضور مردم در تعیین سرنوشت

جدای از جایگاه بلند شوراها از دیدگاه قرآن و روایات بزرگان دین، اهمیت و ضرورت شوراها و نظام شورایی از پایه های عقلانی برخوردار بوده و مورد باور و پذیرش همگان است، تا آن جا که این مهم چند اصل از اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (اصل ۷ و ۱۰۰و ۱۰۱و ۱۰۲ و ۱۰۳ و ۱۰۵ و ۱۰۶) را به خود اختصاص داده است. شوراها به وی‍ژه شوراهای اسلامی شهر و روستا به تصریح اصل هفتم قانون اساسی، علاوه بر اینکه یکی از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشور است، نخستین و نزدیک ترین عرصه حضور مردم در تعیین سرنوشت خود به شمار می رود و می تواند معرف بالندگی و رشد علمی، معرفتی و فرهنگی مردم آن جامعه باشد.

بنابراین چنانچه افراد لایق، صاحب تجربه، کاردان و پرتوان در معرض انتخاب قرار گیرند و مردم جامعه به دور از تعصبات طایفه ای، با شناخت و آگاهی کامل انتخاب کنند، آنگاه شورایی حقیقی شکل خواهد گرفت که می تواند نماد و آینه تمام نمای مردم و رای دهندگان باشد.

آخرین خبرها حاکی حاکیست که از افراد ذیل بعنوان  کاندیدای احتمالی دوره چهارم شورای اسلامی شهرستان بندرترکمن اعلام آمادگی نمودند.

1-1- کامبیز اسماعیلی  - کارشناس رسمی  دادگستری استان 

 2 - رحمان قاضی لار- کارشناس حقوقی شهرداری

3- عید جان  قره جه -  كارمند بانك

4- رضاغلامی مدرس دانشکاههای استان - کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل

5- اکبر نوری سراجی کارشناس علوم اجتماعی که هم اکنون در شرکت آب و فاضلاب،مدیرعامل صندوق ایثارگر- عضو اصلی شورای حل اختلاف  بندرترکمن

6- عرازجان رجب پور- كارشناس توانبخشي - شاغل در رشته تخصصي

7-  عبدالله میرابی -  كارمند  آموزش و پرورش

8- بهروز سقلی -  كارشناس مهندسي برق،  کارمند فنی و حرفه ای، مربي

9-   تاج محمد بکرای -  بازنشسته آموزش و پرورش

10- حکیم بهنامي - مدير دبيرستان در خواجه نفس

11- محمد بلبلیان - مدیر دبیرستان مختومقلی فراغی ومرکز پیش دانشگاهی دکترحسابی و عضو شوراي حل اختلاف بندر تركمن

12- ناصر دیه جی - كارشناس ارشد حقوق بشر، كارشناس حقوق، كارشناس مديريت بازرگاني،   كاردان راديولو‍ژي - كارمند دانشگاه گلستان

13- رشیدکم

14- آصف قزل - كارشناس ارشد مديريت، كارشناس مهندسي كشاورزي - کارمند بانک كشاورزي

15- کریم قناعتی - کارمند آموزش و پرورش

16-  مسعود کر-  كارشناس دبيري شيمي-  دبير شيمي در كميش تپه

17- یحیی چوگان - كارشناس حسابداري - عضو فعلی شورا(نائب رئيس)

18- تاج محمد خواجه - مديرعامل اتحاديه شركتهاي تعاوني روستايي - عضو فعلی شورا

19- کمال الدين یارعلی -  كارشناس ارشد مهندسي معماري -  مربي فني و حرفه اي، داراي دفترمهندسي معماري

20-علی پورقاز- کارشناس علوم اجتماعی (گرایش پژوهشگری) - مسئول کمیته فوتسال شهرستان ترکمن ( بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال )

21- داریوش محمدی - كارشناس مهندسي عمران - مدیر عامل شرکت ساروج پی گلستان 

22- حالجان چوگان - كارشناس مديريت بازرگاني- شغل آزاد 

23- آنه محمد گل - كارشناس ارشد تحول اداري، كارشناس مديريت دولتي  - کارمند گمرک

24- -عبدالرزاق ارساری - كارشناس مهندسي امور دامي

25- - بشیرنيكان - كارشناس ارشد روانشناسي- شغل آزاد

26- -  قدیر اونق - -كاردان تربيت بدني -  کارمند  اداره كل تربيت بدني

27- حسین سقلی - كارشناس حقوق، مشاور حقوقي

28- داود آخوند بلكفه - تحصيلات حوزوي - عضو فعلی شورا (رئيس)

29-   یاسان معظمی -  كارشناس ارشد مهندسي معماري- كارمند شركت ساختماني

30- محمود جرجاني -  كارشناس ارشد مديريت دولتي، كارشناس تربيت بدني -  دبيرآموزش و پرورش

31- علی محمد غفاری -  کارشناس حسابداری- رئیس شعبه بانک توسعه تعاون کردکوی

32- خليل چوگان   

33- منصور كردي - كارمند اداره زندانها

34- مشهد قلي قزل - كارشناس  اقتصاد -  عضو دوره اول شورا (شاعر)

35- رحمت الله خوجه - كارشناس ارشد جغرافياي شهري-  كارمند فرمانداري بندرتركمن

36- خوش پرست - كارشناس ارشد تربيت بدني

37- عزيز ايري - كارشناس مهندسي نقشه برداري-  كارمند اداره ثبت اسناد و املاك بندرگز

38- محمد امان زاده -  كارمند آموزش و پرورش

39- ابراهيم بيناگر- كارشناس مديريت دولتي - كارمند بانك مسكن، رئيس شعبه آق قلا

40- سالخ بردی ايري - عضو دوره دوم شورا - رئیس مجتمع شورای حل اختلاف

41- سيد مراد اونق -

42- ياشين بيات كلته - كارشناس ارشد علوم دامي

43- زبيده سوقي -

44- نورقلي پور- كارشناس علوم قضايي - داراي نمايندگي بيمه

 42- کمال پورغاز - ارشناس حسابداری

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 791 تاريخ : دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت: 14:06

مسئول شورای هماهنگی حزب‌الله کشور گفت: جریان انحراف و فتنه در تلاشند در فتنه 92 طبقات پایین جامعه را به‌دلیل مشکلات اقتصادی برای آشوب به صحنه بیاورند تا اشکال فتنه 88 نیز برطرف شود.

براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، وظیفه نیروهای حزب‌اللهی، هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن است که می‌خواهد فرصت انتخابات را برای ما به تهدید تبدیل کند و تهدید خودش را به فرصت تبدیل کند.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 833 تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ساعت: 22:39