چه کسانی دنبال سوء استفاده از رای اعتماد مردم محروم بندرترکمن هستند؟

ساخت وبلاگ

hlhponoscdk2oiv5e3d.jpg

کسانی که چندی پیش دم از خدمت به مردم محروم بندرترکمن می زد و می گفت یا باید شهردار باتجربه تر از شهردار فعلی بیاورم و یا حداکثر همین شهرداررا حفظ کنیم . اما وقتی اوضاع را به نفع خود دیدند همه چیز را فراموش کردند،

 

خدایا : خودم مراقب دشمنان هستم ، تو مراقب دوستانم باش!!! دکتر شعریتی

خدایا دوستانی دارم که نیاز به مراقبت بیشتر دارند، دوستنی که مردم به وعده های آنها امید بسته بودند دوستانی که در ایام انتخابات شورای اسلامی شهر از مفاهیم با ارزش اخلاقی و انسانی سخن گفتند ولی متاسفانه اعمال و حرکتهایی از آنها سر می زند که روزنه های امید به فرداهای روشن را در دل مردم به یاس و نا امیدی و شک و تردید تبدیل می کند.

متاسفانه شهر مستعد و محروم بندرترکمن دوباره در جریان کشمکش های بیهوده سیاسی از مسیر توسعه و پیشرفت فاصله می گیرد .

عده ای از منتخبین دوره چهارم شورای اسلامی شهر بندرترکمن با رایزنی های پشت پرده سعی دارند در این ایام حساس و سرنوشت ساز ، مقدمات سکوی پرتاب خود را مهیا کنند . عدهای که حاضر شدهاند به راحتی با اعتماد مردم معامله کنند ، کسانی که برای رسیدن به اهداف سیاسی آینده خود هیچ حد و مرزی نمی شناسند . کسانی که حاضرند به هر قیمتی پیشرفت کنند حتی اگر شهرستان بندرترکمن پیشرفت نکند!!!

کسانی که چندی پیش دم از خدمت به مردم محروم بندرترکمن می زد و می گفت یا باید شهردار باتجربه تر از شهردار فعلی که هم سابقه چندین سال تجربه در شهردار بودن را داشته باشد و هم پاک دست باشد . اما وقتی اوضاع را به نفع خود دیدند همه چیز را فراموش کردند، و مهم تر از همه اینها خودشان را فراموش کردند!!

و حالا قصد دارند تا با تصاحب سمت شهردار و مطرح کردن خود در بین مردم ، جایگاهی سیاسی برای خود درست کنند و هیچ اهمیتی ندارد که چه کسانی برای آینده شهر و مردم تصمیم خواهند گرفت در روزگاری که مردم محروم بندرترکمن محتاج خدمت بیشتر مسئولین هستند، چطور می توانیم برای رسیدن به اهداف سیاسی خود ، همه چیز را فراموش کنیم ؟!

نشت های شبانه و پشت پرده ، معاملات سیاسی و بده بسانهایی که تنها هدف آنها منافع شخصی باشد دیر یا زود برای مردم آشکار خواهد شد ، در صورت لزوم در مقاله های بعدی اسامی افرادی که قصد معامله اعتماد مردم با پست شهرداری را دارند جهت تنویر افکار عمومی آنرا از هر طریق ممکن به اطلاع تک ، تک مردم محروم منطقه بندرترکمن  خواهم رساند ! 

مطالب مربوطه 

با دستور قاطع شهردار،از ادامه ساخت بزرگترین پروژه شهرستان ترکمن جلوگیری شد!

شورای شهر دوره چهارم دارای ظرفیت های بسیار خوب ولی نیاز به مراقبت!!!

سوء استفاده از پست و مقام دولتی ،توسط نماینده عالی دولت در شهرستان ترکمن

بندرترکمن یا شهر کلنگ؟

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : اعضای شورای شهر بندرترکمن, شهردار بندرترکمن,رحمت ا, خواجه , خانم سوقی, رشیدکم, پورغاز,یارعلی,چوگان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1037 تاريخ : دوشنبه 11 شهريور 1392 ساعت: 15:10