اعضای جدید شورای شهر بندرترکمن ، اولین مصوبه غیر قانونی خود را تصویب نمودند!

ساخت وبلاگ

 

اعضای جدید شورای شهر بندرترکمن ، اولین مصوبه غیر قانونی خود را تصویب نمودند!

 

 

 

 

  

 

شنیده ها حاکیست که اعضای جدید  دوره چهارم شورای شهر بندرترکمن در اولین گام خود برخلاف قوانین و مقررات یکی از کارگران شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی نمودند در صورتیکه سرپرست شهرداری حتما باید از میان کارمندان شهرداری انتخاب شود

این مصوبه غیر قانونی که اولین مصوبه شورای شهر جدید بندرترکمن میباشد از هم اکنون نگرانی هایی را  برای مردم محروم منطقه بندرترکمن  که به امید انتخاب شهردار باتجربه  تر از شهرداری فعلی ،چشم به این شورا دوخته بودند فراهم نموده است!

اکثر اعضای شورای شهر الخصوص شخص رحمت ا...خوجه و حالجان چوگان در زمان تبلیغات انتخاباتی شورای شهر معتقد بود که باید یک شهر دار باتجربه که سابقه چندین سال مدیریت شهری را در کارنامه خود داشته باشد و همچون شهردار فعلی آقای عبدا...کر دست پاک باشد را باید بعنوان شهردار انتخاب کرد. اما متاسفانه وقتی اوضاع را به نفع خود دیدند همه چیز را فراموش شد!!

و از طرفی شنیده میشود که نقش آقای حالجان چوگان در شورای شهر جدید ،شباهت های زیادی با نقش  فریدون مسکین کلته عضو شورای قبلی شهر دارد!

بحرحال باید تا فردا صبح  منتظر ماند و دید  که آیا اعضای شورای شهر خواهند توانست در حد و لیاقت این مردم محروم بندرترکمن یک شهر دار با تجربه که سابقه چندین سال شهرداری را داشته باشد را انتخاب نمایند ؟

آیا اعضای شورای شهر خواهند توانست شهرداری را انتخاب کنند که اشتهار  به فساد اخلاقی واعتیاد و ...نباشد 

آیا اعضای شورای شهر خواهند توانست برای رضای خداوند و بخاطر این مردم محروم بندرترکمن  از زدوبندهای پشت پرده که نتیجه ایی جز حاکم شدن افراد منحرف و مسئله دار بر سرنوشت مردم ندارد دوری ورزند و بهترین فرد باتجربه و پاک دست را برای شهردار شدن انتخاب نمایند  ؟

 

 

 

 

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : شهردار جدید بندرترکمن ,دوره چهارم شورای شهر بندرترکمن, مصوبه غیرقانونی , رحمت ا,خوجه,حالجان چوگان,شهرداربندرترکمن, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 673 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1392 ساعت: 15:36