غیرت اسلامی و انقلابی مسئولین در بندرترکمن و استان تا امروزدر مقابل این خبر تکان نخورد!

ساخت وبلاگ

 

« مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمى‌زند، بلكه نظام را تقویت مى‌كند.» (رهبرمعظم انقلاب )

تاکی مردم باید منتظر تکان خوردن غیرت اسلامی و انقلابی مسئولین ،در مقابل پروژه بزرگ کاملا ضد اسلامی باشند

در خبرمورخه 19مرداد خبری تحت عنوان خواب مسئولین استان گلستان و بندرترکمن ،در کنار چشم باز دشمنان اسلام!! را درج کرده بودیم و در آن به پروژه 15 هکتاری طرح کاملا فرامانسوی اشاره شده .


  این طرح پروژه  کاملا فرمانسوی توسط آقای  موسوی  مهندسين مشاور NCE آلمان وجورج کهل مایر، متخصص کانستراکشن و سازه وهولگر کوهنل ، متخصص طراحی وتوسعه شهری که از اساتید دانشگاه و  وابسته به گروه  گروه معماری NCE از گروه های پیرو مکتب هاوس آلمان میباشند طراحی شده بود .برای مردم محروم بندرترکمن سوغاتی آورده شده بود و برای ساخت طرح مذکور از طریق استانداری  و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان پیگیری میشود متاسفانه احدی از مسئولین در طول این 7 سال به طرح این پروژه کاملا ضد اسلامی نه اینکه هیچ اعتراضی نکردند حتی بلعکس چندین تصویر بزرگ این طرح را بعنوان یک پروژه افتخارآفرین بر دیوارهای دفتر اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نصب نمودند !

حال سوال این هست که چرا غیرت اسلامی و انقلابی مسئولین در خصوص پروژه شیطانی فرماسونری 15 هکتاری سازمان گردشگری بمدیریت محمد رضا یزدان پناه (اولین صاحب امتیاز روزنامه که با چاپ کاریکاتوری به روحانیت معزز اهانت کرده بودند و همچنین از مرتبطین با عوامل جاسوسی استکبارجهانی و از شرکای شهرام جزایری و ...) تا امروز تکان نخورد؟

 

un3ax2reydgiiaad6co.jpg

 

--------

و همچنین بیش از شش ماه از درج خبر عدم سنخیت هویت نماد نصب شده  در میدانی که با اسم   امام خمینی ره نامگذاری شدده است می گذرد اما متاسفانه هیچ مسئولی در بندرترکمن و استان گلستان به این امر رسیدگی نکردند !!

نمادی که حتی یکنفر از اعضای وقت شورای اسلامی شهر و حتی شهردار و 100درصد مردم اهالی میدان امام خمینی ره  بندرترکمن از هویت نماد اظهار بی اطلاعی کرده اند!

 

tafudyce4tw4a045j9qn.jpg

 اما براستی اگر مسئولین امر،علی الخصوص ائمه جمعه محترم ،از تریبون نماز جمعه  به مطالبات برزمین مانده مقام معظم رهبری از مسئولین کشور اشاره و تاکید میکردند آیا امروز کسی می توانست در قبال این پروژه بزرگ ضد اسلامی بی تفاوت باشد؟

اگر ائمه جمعه محترم  بخشی از خطبه های خود را به ترویج فرهنگ عدالت طلبی و مطالبه گری که رهبرمعظم انقلاب هم بر آن تاکید فراوانی داشتند اختصاص می دادند آیا امروز کسی جرات داشت رانتخواری و رشوه خواری کند و   راست ، راست در خیابان بگردد ؟

 وقتی مردم بر عملکرد مسئولین نظارت نکنند نتیجه این مشود که بندرترکمن با داشتن 56 کیلومتر حریم ساحلی باید آب الوده کانال فاضلاب شنا کرد!!

http://upst.xzn.ir/uploads/13795833621.jpg

بخشی از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در مورد عدالت طلبی ، مطالبه گری و نظارت مردم بر عملکرد مسئولین
 
* - مطالبه عدالت نه فقط به نظام ضربه نمى‌زند، بلكه نظام را تقویت مى‌كند.»
 
*- شما چگونه مى‌خواهید محبت و اطمینان مردم را جلب كنید؟ مردم باید به من و شما اعتماد داشته باشند. اگر ما دنبال مسایل خودمان رفتیم، به فكر زندگى شخصى خودمان افتادیم، دنبال تجملات و تشریفاتمان رفتیم، در خرج كردن بیت‌المال هیچ حدى براى خودمان قایل نشدیم - مگر حدى كه دردسر قضایى درست بكند! - و هرچه توانستیم خرج كردیم، مگر اعتماد مردم باقى مى‌ماند؟

مگر مردم كورند؟

ایرانیان همیشه جزو هوشیارترین ملتها بوده‌اند؛ امروز هم به بركت انقلاب از هوشیارترینهایند؛ از هوشیارها هم هوشیارترند. آقایان! مگر مردم نمى‌بینند كه ما چگونه زندگى مى‌كنیم؟

*****

*- انسانی که برای رسیدن به نتیجه براساس تکلیف عمل می کند، اگر به نتیجه مطلوب هم نرسد، احساس پشیمانی و خسارت نمی کند.


*- تکلیف گرایی هیچ منافاتی با دنبال نتیجه بودن، ندارد.

*- بسیجی عدالت طلب است. عدالت طلبی فقط این نیست که انسان شعار عدالت طلبی بدهد؛نه، باید این را واقعا بخواهد. عدالت طلبی به این نیست که انسان رودرروی کسی بایستد وبگوید تو عدالت طلب نیستی؛ نه این ساز وکار دارد. باید جامعه به نقطه ای برسد که سیاست های عدالت طلبانه در آن طراحی شود و دستگاه اجرایی طوری باشد که سیاست های عدالت طلبانه فرصت عملیاتی شدن واجرایی شدن پیدا کند؛ والا خیلی سیاست های عدالت طلبانه هم مطرح می شود؛ اما ساز وکار، آدم ها، مهره ها، قلم به دست ها وامضاء کننده ها یا علاقه ندارند، یا اعتقاد ندارند، یا همت ندارند، یا حال وحوصله ندارند، یا از همان قبیل "برو بابا دلت خوشه" است؛ لذا کارها متوقف ولنگ می ماند؛ بنابراین آن جاها را باید اصلاح کرد. برای رسیدن به هر آرزوی بزرگ وهر هدف والایی،ساز وکاری وجود دارد؛ این ساز وکار را باید جوان هوشمند فرزانه دانشجو پیدا کند. قاموس عدالت ص 495 -5 تیرماه 84 -

*- « مردم باید رفتار مسئولان ، دولتمردان، برگزیدگان و كسانى را كه در جامعه اثرگذار هستند، زیر نظر داشته باشند. خطاست اگر خیال كنیم كه ما مسئولیت را به دست كسانى سپرده‌ایم و آنها مسئولند؛ پس برویم مشغول كار و زندگى خودمان باشیم و به كار آنها كارى نداشته باشیم؛ نخیر، اگر این‌طور شد، ملت ضرر خواهد كرد؛ اگر غفلت واقع شد، حوادث غلبه خواهد كرد.» 19/10/79 -

*- امروز مهم ترین حرف نظام اسلامی عدالت است. «امروز ما می خواهیم اجرا شود.» همه تلاش ها و مجاهدت ها برای این است که در جامعه عدالت تامین شود؛ که اگر عدالت تامین شد، حقوق انسان وکرامت بشری هم تامین می شود وانسان ها به حقوق و آزادی خود هم میرسند؛ بنابراین عدالت، محور همه چیز است. 23/8/82

*- «امر به معروف و نهى از منكر حوزه‌ هاى گوناگونى دارد كه بازمهم ترینش حوزه مسئولان است؛ یعنى شما(مردم) باید ما (مسئولین) را به معروف امر و از منكر نهى كنید. مردم باید از مسئولان، كارِ خوب را بخواهند؛ آن هم نه به صورت خواهش و تقاضا، بلكه باید از آنها بخواهند. این مهم ترین حوزه است.»

مطالب مرتبط

* سوء استفاده از پست و مقام دولتی ،توسط نماینده عالی دولت در شهرستان ترکمن
* غيبت براي مسئولين طوري نيست بايد خيلي رک انتقاد را بيان کرد
* ترویج علنی گناه در کنار چشمان مسئولین بندرترکمن
* بندرترکمن یا شهر کلنگ؟
* از قائله گنبد تا پناهندگی درسوئد و ...

 


دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : غیرت اسلامی , انقلابی مسئولین,پروژه طرح فرمانسوی, اسکله بندرترکمن,بازارچه اسکله, محمد رضایزدان پناه,خون دل,بندرترکمن,پایگاه عدالت خواهان گلستان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1786 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1392 ساعت: 14:45