مخفی شدن قاتل مرموز در کارخانه ی سیمان گالیکش

ساخت وبلاگ

پایگاه عدالت خواهان گلستان " ، آلودگی های زیست محیطی چه بخواهیم و چه نخواهیم آسیب هایی به دنبال دارد که اگر جلوی این آلودگیها گرفته نشود ،‌می تواند کشتار وسیعی را از گیاهان و جانوارن گرفته تا نفوس انسانی رقم بزند.

لزوما کارخانه هایی که برای رفاه انسان ها ساخته می شوند با خود آلودگی زیست محیطی نیز به همراه دارند که باید میزان این آلودگی ها توسط مسئولین کارخانه ها کنترل و به حداقل برسد .

بعضی موارد نیز باید قبل از ایجاد هر کارخانه ای مد نظر گرفته شود

مکان احداث کارخانه یکی از این مواردی است که در برخی از کارخانه ها نظیر کارخانه های پتروشیمی ، صنایع تولیدات شیمیایی ، سیمان و ... باید رعایت شود .

کارخانه های ایجاد شده در استان های همجوار استان گلستان می تواند شاهد خوبی بر این مدعا باشد . کارخانه ی همچون : سیمان بجنورد ، پتروشیمی خراسان و ... از مکان خوبی برای احداث کارخانه استفاده شده است

اما ساخت کارخانه ی سیمان گالیکش در کنار جنگل و در نزدیکی روستاها و شهر گالیکش و کلاله از یک طرف و تخریب زمین های کشاورزی اطراف کارخانه با نشست ذرات معلق سیمان ،‌  تخریب جنگل و قطع درختان جنگلی اطراف محل بهره برداری از سوی دیگر همه و همه دست به دست هم خواهند داد که این ساخته ی دست آدمی به قاتلی مرموز در سال های آتی تبدیل شود ،‌ قاتلی که مرگی تدریجی و مرموز را برای انسان ها و موجودات اطراف خود رقم می زند.

امیدواریم مسئولین امر نسبت به جابه جایی این قاتل مرموز جدیت به خرج دهند تا دستشان در ماجرای مرگ های مرموز آینده آلوده نباشد.

اترک

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : گالیکش,مخفی ,شدن, قاتل ,مرموز ,در کارخانه ی, سیمان ,گالیکش, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1254 تاريخ : چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت: 18:24