در ثبت و اسناد بندرترکمن چه می گذراد؟

ساخت وبلاگ

 

tew4kg2jjfde98zzcffj.jpg

وقتى مديران و مردمى فاسد شدند، به پايگاه دشمن خارجى تبديل مى‏شوند. دشمن خارجى از آدم هاى فاسد، براى اهداف سياسى خود در كشور، خوب استفاده مى‏كند. مبارزه با فساد، يك جهاد همه‏ جانبه است    رهبرمعظم انقلاب

حرمت مقامات و مسوولان حرمت شخصی و خصوصی نیست . حرمت عمومی است. کسانی که به بیت المال دست اندازی کرده اند ویا ، رشوه خواران و رانت خواران، زیاده خواهان و سوءاستفاده کنندگان از موقعیت های عمومی ،حرمت خود را از بین برده اند. آیا این نشانه بی شرمی نیست که غارتگران بیت المال و رانت خواران ، مدعی بی حرمتی از سوی فاش کننده نام خود شوند؟!همان مولاي متقيان که حرمت آبروي مسلمان را بالاتر از حرمت کعبه مي‌داند چنان بر بي آبرو شدن يک مجرم حکومتي اصرار دارد که حتي فرماندار اهواز را که مسئول اجراي حکم است «تهديد» مي‌کند که اگر او را بي آبرو نکني «من به زشت ترين صورت ممكن، تو را از كار بركنار مي كنم».

رسوایی مالی ، یک ننگ غیرقابل تحمل است به گونه ای که در برخی از کشورها ، عوامل فساد ، پس از رسوایی ، بهترین راه برای فرار از مجازاتهای قانونی و شماتت مردم را در خودکشی می بینند اما در اینجا با وقاحت ، گردن افرازی می کنند ، ثروت های انباشته را متعلق به خود می دانند و علیه فاش کننده نامشان ، به دستگاه قضایی شکایت می کنند!

حضرتعالی بعنوان مدعي العلوم يا دادستان نماينده مردم ما مردم هستید و از حقوق مردم دفاع  باید دفاع کنید همانطوریکه از بدو انتصاب چند ماهه خود تا امروز با دل وجان از حقوق مردم دفاع کردید و کارهای به زمین مانده از مسئولین گذشته را  یکی پس از دیگری به سرانجام رساندید .

قرآن کريم در آيه 58 سوره نساء مي فرمايد « اذا حکمتم بين الناس ان تحکموا بالعدل »(نساء 105) يا ايهاالذين آمنو کونوا قوامين بالقسط شهداءلله ولو علي انفسکم اوالوالدين و الاقربين ان يکن غنيااو فقيراً ..باتوجه  به اين آيه از قرآن کريم  و باتوجه به در اصل يکصد و پنجاه و ششم قانون اساسي که  آمده است، قوه قضائيه قوه اي مستقل بوده که پشتيبان حقوق فردي و اجتماعي و مسئول تحقق بخشيدن به عدالت و عهده دار وظايف زير است :

1-     رسيدگي و صدور حکم در مورد تظلمات ، تعديات ، شکايات ، حل و فصل دعا وي و رفع خصومت واخذ تصميم و اقدام لازم در آن قسمت از امور حسبيه ، که قانون معين مي کند .

2-    احياي حقوق عامه و گسترش عدل و آزاديهاي مشروع

3-    نظارت بر حسن اجراي قوانين.

4-    کشف جرم و تعقيب و مجازات و تعزير مجرمين و اجراي حدود و مقررات مدون جزايي اسلام .

5-  اقدام مناسب براي پيشگيري از وقوع جرم و اصلاح مجرمين.

و همچنین فرمایشات مقام معظم ر رهبري مبنی براینکه  ،قوه قضائيه بازوي قدرتمندي است که بايد هر جا انحرافي از مسير عدالت روي دادف با قاطعيت حق مردم را بستاند و عدالت را جاري سازد جناب میار دادستان عدالتمهور شهرستان بندرترکمن :

سالهاست که مسئولین امر در قبال دریافت رشوه رشوه و رانتخواری رئیس و چند کارشناس ثبت بدلایلی سکوت اختیار نمودند بطوریکه خود متخلفین انتظار اینچنین بی تفاوتی از سوی مسئولین مربوطه را نداشتند حتی این حقیر طی لایحه ایی از دادستان وقت خواستم تا پرونده  مربوط به گاهنامه مورخه 29/5/1389را به یکی از نهاد های امنیتی از جمله اداره کل اطلاعات – اطلاعات سپاه پاسدارن و یا به ادرا اطلاعت و امنیت نیروی انتظامی شهرستان بندرترکمن ارجاع نمایند  که متاسفانه دادستان وقت با این درخواست مخالفت کردند !

    بخشی از تخلفات صورت گرفته توسط  منصور منوچهر رئیس ثبت و اسناد وچند کارشناس بندرترکمن و ..... بشزح ذیل میباشد     احتراماً به استحضار ميرساند در خصوص پرونده ماده 147- اصلاحي قانون ثبت كه متعلق به آقاي قربان محمد بشك بوده موارد زير قابل توجه است
        پرونده به كارشناسان امر ارجاع گرديد و بنام آقاي قربان محمد بشك صورن جلسه احراز بطرف كامل گرديد در همين موفع پرونده مورد نظر از نامبرده به آقاي قره قول فروخته شده كه صورت جلسه هاي قبلي پاره شده و صورت جلسه جديد بنام آقاي قره قول تنظيم گرديد.

          اصل ملك داراي سند انتقال قطعي بنام آقاي هراتي بوده است كه نامبرده ا همكاري رئيس اداره و دبير هئيت نسبت به جايگزيني قولنامه هاي جعلي در پرونده اقدام نموده كه بيشتر محتويات پرونده با خط خود رئيس اداره بوده است.    
      2mxk36bhzshnpwlivta4.jpg
     


ng6g003ge83g9ew0adm.jpg              در هر پرونده ماده 147- اصلاحي قانون ثبت كه نسبت به عمليات دريافت سند اقدام ميشود ميبايست بنا به قدمت قبل از سال 1370 لازم است كه زمين مورد نظر فاقد حتي يك انباري كوچك باشد.       تهيه نقشه در هر پرونده ماده 147 بعهده كارشناسان مورد نظر ميباشد در صورتيكه بيشتر موجود در پرونده مورد نظر با همكاري رئيس اداره با نقشه بردار ديگري بوده است.
      امضاء كارشناسان پرونده توسط رئيس اداره در چند مرحله با زور و تهديد گرفته شده است.
    =========================== 

    برادرم ......     سلام عليكم  

از آنجاييكه ما انسان ها در برابر هم مسئول هستيم و هر انساسي جايزالخطاست ، از آنجايي كه از من سوال گرديد كه آقايي بنام ياسر جوانمردي مبلغي پول دريافت نموديد و من صادقانه جواب مثبت دادم آن شب تماماً فكر كردم بابت انجام كارهاي خودم و نصيحت هايي كه دلسوزتنه به من نموده ايد و حرفهايي كه در خصوص ........زديد ......................به جهت كارهايي كه انجام دادم ايجاد شد و از آن موقع يك شب راحت نداشته و تماماً به اين موضوع فكر كردم و به اين نتيجه رسيدم كه تمامي اعمالي كه به صورت خلاف از من سر زده حال چه كوچك چه بزرگ را به صورتي ..........................کارهایی كه انجام ..............از جمله در خصوص پرونده آقاي ليواني ، قريشي ، كردي ، ايري و . . .........

        موارد ديگر:        

 

آقاي ليواني : در چند مرحله در حدود سال 78 مبلغ يك ميليون تومان كه سه نفري با آقايان رادكاني و ........تقسيم گردید

در سال 88 در مرحله اول شش ميليون تومان كه مابين رئيس ، آقاي رادكاني و ------- تقسيم گرديد.

بازهم در همان سال مبلغ هفت ميليون تومان دريافت نمودم كه بين ------- و آقاي رادكاني و رئيس اداره تقسيم گرديد .

در اواخر همان سال مبلغ شش ميليون تومان ديگر كه بين چها نفر از جمله رئيس اداره ، آقايان رادكاني و الوند و ......تقسيم شد.

    خصوص پرونده آقايان رجب قلي كردي و مشهد اونق مبلغ دو ميليون تومان كه بين ------- و آقاي رادكاني تقسيم گرديد.

در خصوص پرونده آقاي ايري مبلغ دويست هزار تومان بين........ و آقاي رادكاني

در خصوص پرونده آقاي زاوودي مبلغ يكصد و پنجاه هزار تومان بين ......و رادكاني

در خصوص پرونده آقاي اونق مبلغ پنجاه هزار تومان بين .......رادكانی

در خصوص پرونده آقاي تراج مبلغ سيصد هزار تومان بين .....و رادكاني

در خصوص پرونده آقاي هاشم قريشي مبلغ يكصد هزار تومان بين ...... و .. 

در خصوص پرونده آقاي كريم (تهران) مبلغ ....هزار تومان بين .......و رادكاني

در خصوص پرونده آقاي فريدون قرنجيك مبلغ .....هزار تومان بين ......- و عبدالعزيز ايری

در خصوص پرونده آقاي قرنجيك مبلغ ....هزار تومان بين ..... و رادكاني در خصوص پرونده خانم (تفكيك زمين) مبلغ...... هزار تومان بين .....و ميهن دوست

در خصوص پرونده سليمي  ......هزار تومان بين .....و رادكاني  

در خصوص پرونده آقاي ميرابي مبلغ ........هزار تومان بين ------- و رادكانی

در خصوص پرونده آقاي كلته مبلغ ......تومان بين ------- و راد کانی

در خصوص پرونده بخشي مبلغ .......تومان بين ------- و رادكاني

 

 

 

در خصوص پرونده قزل مبلغ ......تومان بين ------- و رادكانی

در خصوص پرونده آقاي فرامرز كرد مبلغ .......هزار تومان بين ------- و ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي ايري مبلغ ....تومان بين ------- و رادكانی

در خصوص پرونده آقاي شيري مبلغ .....هزار تومان بين ------- و ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي سقلي مبلغ .......هزار تومان بين ------- و ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي پورقاز مبلغ ......هزار تومان بين ------- و رادكاني

 

 

در خصوص پرونده آقاي دانايي مبلغ........ هزار تومان بين ------- و ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي ------- واقع در خيابان چمران (پشت راه آهن) مبلغ .....هزار تومان بين ------- و آقاي ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي ------- واقع در خيابان ابوعمار مبلغ ......هزار تومان بين ------- و آقاي ميهن دوست

در خصوص پرونده آقاي عبدالرحمان سيدزاده گوگلاني بابت تفكيك آپارتمان مبلغ .........هزار تومان بين ------- و آقاي رادكاني

 

 

توضيح اينكه :

در سال 87 مبلغ يك ميليون تومان توسط آقايي كه راننده آژانس بود و از دوستان ......بود به بانك برده شده كه بابت تفكيك زمين واقع در اسكله بوده است.

مبلغ شش ميليون تومان طي يك فقره چك بانك سامان كه توسط برادر .......به بانك برده شده كه بابت تفكيك زمين واقع در اسكله بوده است

مبلغ هفت ميليون تومان نيز طي يك فقره چك در همان سال 88 در بانك سامان توسط برادر .......بابت تفكيك زمين واقع در اسكله بوده است.

مبلغ شش ميليون تومان بابت اضافه مساحت زمين واقع در اسكله كه به مقدار 6700 مترمربع افزايش داده شد بود كه مربوط به بانك سامان گرگان و توسط برادر .......به بانك برده شد.

 

 

 

bqsvaa4xlngfv40uvrg1.jpg

bqsvaa4xlngfv40uvrg1.jpg

برابراسناد ذیل مسکن شهرسازی در ناریخ 4/7/89 با درخواست تغیر کاربری حدود 67335متر زمین فوق موافقت نمودند اما آقای منوچهر و چند کارشناس با دریافت پول سی اردیبهشت سال 1388 آنهم در عرض 24 ساعت و در قبال دریافت 15میلیون رشوه مبادرت به صدور 140 جلد سند با تغیر کاربری صادر می کند

که همین امر باعث گردید آقای لیوانی بخش زیادی از زمینهایی که قرار بود هتل سازی شود بفروش برساند

و .....

 

x9feype664h8mhjxtwim.jpg

 

بایگانی ثبت واسناد پاتوق دلالان زمین !!!

شنیده هاحاکیست :تعدادی ازدلالان زمین ازجمله آقایان 1- س – س 2- ع – الف 3- ر – س 4- ف – ک 5- ت – ک 6-ح – ق 7- ع – الف 8- خ – الف 9- ح – ش – با همدستی مسئول بایگانی اداره ثبت واسناد شهرستان ترکمن بنام الف آدرس مالکان زمینی که به هردلیلی سالها متواری بوده وازوضعیت زمین خودبی خبرند راازپرونده های موجود دربایگانی دریافت می نمایند!! ناگفته نماند که کارکنان دوایرمختلف اداره ثبت ازرفتن به قسمت بایگانی منع میباشند امادلالان براحتی رفت وآمدمیکنند وحتی گاها دربایگانی ازآنها پذیرای میشود ––

بحرحال عده ای از مسئولین الوده که در این قضیه نقش داشتند و ازمرتبط با لیوانی و منصور منوچهر هم میباشند ،از پیگیری تخلفات رئیس و چند کارشناس ثبت و اسناد بندرترکمن شدیدا جلوگیری می کنند تا

امروز فقط یک مسئول نظارتی پاک دست و خداترس میتواند به این تخلفات رسیدگی کند که متاسفانه تا اموز هم کسی را ندیدیم وارد این مبارزه با حرامخوران شوند!

 

 مقام معظم رهبری فرمودند

«انصف اللَّه و انصف النّاس من نفسک و من خاصة اهلک و من لک فیه هوی من رعیتک»؛ یعنی درباره خودت، درباره دوستان و خویشاوندان و رفقای خودت، رعایت انصاف را در قبال مردم و خدا بکن؛ یعنی اختصاص و امتیاز به آنها نده؛ یعنی همین چیزی که دوستان عزیز فرنگی‏مآب ما به آن «رانت‏خواری» می‌گویند؛ یعنی امتیاز ویژه. امکانات استفاده از یک شرکت و یک منبع مالی را در اختیار جمع خاصی قرار دادن، به مناسبت این‏که اینها دوست یا خویشاوند یا رفیق ما هستند. این کار جزو کارهای ضدّمردم‏سالاری است. باید با این فسادها مبارزه شود. برادران و خواهران عزیز! تا این فسادها در مجموعه کارگزاران کشور وجود داشته باشد، توانایی کار وجود نخواهد داشت و پیشرفت امکان ندارد؛ هر کار هم بکنید، امکان نخواهد داشت. اینها شکافها و دره‏ها و حفره‏هایی است که وقتی به وجود آمد، هرچه شما دستاورد داشته باشید و در آن بریزید، آنها را پُر نمی‌کند؛ دستاورد هم از بین می‌رود. لذا اوّل باید اینها را علاج کرد. این فرمایش امیرالمؤمنین علیه‏الصّلاةوالسّلام است: «من لک فیه هوی من رعیتک»؛ به رفقا و نزدیکان و آدمهایی که دوستشان داری، نباید امتیاز ویژه بدهی؛ همه باید یکسان امتیاز ببرند. امتیازی که هست، باید در اختیار همه قرار گیرد. اگر بناست قرعه‏کشی شود، اگر بناست سقف باشد، در عین حال نباید برای کسی امتیازی وجود داشته باشد.

«و لیکن احبّ الامور الیک اوسطها فی الحقّ و اعمها فی العدل و اجمعها لرضی الرعیّة»؛ دنبال کارهایی باش که از افراط و تفریط دور باشد و عدالت را در سطح وسیعتری شامل حال مردم کند؛ یعنی سطح تماسش با مردم و منافع آنها هرچه وسیعتر باشد و رضایت و خشنودی عامّه و توده‏های مردم را بیشتر جلب کند. دنبال این نباش که رضایت گروههای خاص ـ یعنی صاحبان ثروت و قدرت ـ را به دست آوری. من و شما مخاطب این خطابیم. الان شما اگر وزیرید، اگر نماینده‏اید، اگر از مسئولان مربوط به نیروهای مسلّحید، اگر مربوط به رهبری هستید، اگر مربوط به قوّه قضایّیه هستید، هرجا هستید، باید توجّه داشته باشید کاری که انجام می‏دهید، در جهت میل صاحبان ثروت و قدرت نباشد؛ که اینها در این فرمایش امیرالمؤمنین علیه‏الصّلاةوالسّلام به «خاصّة» تعبیر شده است. بعد می‌فرماید: «فانّ سخط العامة یجحف برضی الخاصة»؛ اگر دل صاحبان ثروت و قدرت را به دست آوردید و مردم را ناراضی کردید، نارضایتی مردم این گروههای خشنودشده خواص ـ یعنی صاحبان ثروت و قدرت ـ را مثل سیلابی خواهد برد. «و انّ سخط الخاصة یغتفر مع رضی العامة»؛ اما اگر رعایت میل دل صاحبان ثروت و قدرت را نکردید، از شما ناراضی می‌شوند؛ بگذار ناراضی شوند. وقتی مردم از شما راضی‏اند و برای آنها کار کردید، بگذار اینها ناراضی باشند. «یغتفر»؛ این نارضایی بخشوده است.

۱۲/۹/۱۳۷۹

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران‏

 3ndmvxqhwtq2qxo7cfv.jpg

محمد خادملو

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : رانتخواری,رشوه خواری,رئیس,منصور منوچهر,رئیس,ثبت و اسناد ,میهن دوست , رادکانی,پقه, کارشناسان ,بندرترکمن, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 5320 تاريخ : سه شنبه 7 آبان 1392 ساعت: 2:21