سومین شکست متوالی شهرداری گرگان + تصاویر

ساخت وبلاگ

به گزارش پایگاه عدالت خواهان گلستان "تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم رقابت‎های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور بازی را با نتیجه 80 بر 57 به میهمان خود واگذار کرد و سومین شکست متوالی را در این فصل این‎بار در خانه تجربه کرد.

شهرداری گرگان که نیمه اول را بسیار طوفانی و با ارائه بازی خوب آغاز کرده بود توانست کوارتر اول و دوم را به ترتیب با نتایج 18 بر 17 و 40 بر 37 از حریف خود پیشی بگیرد و با پیروزی به رختکن برود، اما در ادامه نتوانست این برتری را حفظ کند و تنها با کسب سه امتیاز در کوارتر سوم بازی را ادامه داد و این کوارتر را با نتیجه 43 بر 56 به حریف خود واگذار کرد.

کوارتر چهارم و سرنوشت ساز این دیدار نیز با اشتباهات متوالی بازیکنان گرگانی گذشت؛ به طوری که در دقایق پایانی تماشاگران با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را به نحوه بازی بازیکنان شهرشان اعلام می‎کردند و در هر بازی که قصد تشویق تیم خود را داشتند، گرگانی‎ها به راحتی امتیازها را از دست داده و شرایط را برای اعتراض‎های بیشتر فراهم می‎کردند.

در نهایت با وجود توصیه‎ها و تعویض‎های اسدالله کبیر، سرمربی شهرداری گرگان در طول بازی و به‎ خصوص در کوارتر آخر شهرداری گرگان بازی را واگذار کرد و سومین شکست متوالی خود را در این فصل تجربه کرد.

 

 

تیم از نظر بدنی کم آورد / با بودجه محدود توان ما همین است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از برگزاری این بازی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران اظهار داشت: ما در نیمه اول خوب کار کردیم، اما در نیمه دوم بچه‎ها از لحاظ بدنی کم آوردند و بازی را واگذار کردیم.

اسدالله کبیر افزود: تعدادی از بازیکنان ما هم دقایق آخر و هفته اول لیگ به تیم اضافه شدند و به همین دلیل شرایط مطلوب ندارند و زمان می‎برد تا به یک شرایط مطلوب برسانیم

وی در خصوص بازی بعدی که روز دوشنبه در گرگان به مصاف تیم فولاد ماهان خواهند رفت، تأکید کرد: تمام تیم‎ها توانمند هستند و ما با توجه به بودجه‎ای که داشتیم توانستیم این تیم را ببندیم و تیم‎های دیگر قوی‎تر از ما هستند و ما باید از لحاظ بدنی تیم را در شرایط خوبی نگه داریم تا بتوانیم در مقابل این تیم‎ها موفق باشیم.

براساس این گزارش، ابراهیم توماس با شماره 12 از تیم دانشگاه آزاد به عنوان بهترین و امتیازآورترین بازیکن این بازی شناخته شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان دوشنبه هفته آینده از هفته چهارم این رقابت‎ها در گرگان به مصاف تیم فولاد ماهان خواهد رفت.

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 860 تاريخ : جمعه 1 آذر 1392 ساعت: 6:08