درگیری پان گرگانیست های افراطی به بسکتبال گرگان کشیده شد

ساخت وبلاگ

به گزارش پایگاه عدالت خواهان گلستان "چند ماه قبل از برگزاری انتخابات شورای شهر، پان گرگانیست ها دو شاخه شدند . عبدالرضا چراغعلی و اطرافیانش با گروهی در قالب توسعه پایدار گرگان شکل گرفتند و علی نصیبی و عده ای از جوان ترها گروهی به نام حامیان توسعه گرگان را شکل دادند.

بعد از برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر ، چراغعلی و برخی دیگر از پان گرگانیست ها با تدبیر گروه مقابل (6+1) در شورا نتوانستند افکار افراطی خود در شورا را عملی کرده و قدرت را قبضه نمایند.

گروه نصیبی هم برای اینکه انسجام خود را حفظ کند هر چند وقت یکبار با انجام اقداماتی که بیشتر تفننی و تفریحی است و همواره با بازدیدهایی كه دختر و پسرها به صورت مختلط در آن حضور دارند ، دیدارهایی به ظاهر خیرخواهانه را دنبال می کنند .

چراغعلی و نصیبی که سال ها یار غار همدیگر بوده اند اگر چه در ظاهر سعی می کنند ژست رفاقت آمیز خود را حفظ کنند اما هر چند وقت یکبار برای همدیگر خط و نشان می کشند . اين انشقاق از زمان انتخابات شوراهاي اسلامي دوره چهارم در 24 خرداد صورت علني به خود گرفت و در حدود نيمه شهريور و مراسمات روز گرگان به اوج خود رسيد . چراغعلی سعی کرد نصیبی از مدیریت جشنواره وبلاگ نویسی کنار برود و از آن طرف نصیبی هم تلاش کرد انحصار چراغعلی در بزرگداشت روز گرگان را شکسته و به صورت موازی ، برنامه هایی را با عنوان بزرگداشت مردمی روز گرگان برگزار کند .

انشقاق در بسکتبال گرگان

اما این روزها بسکتبال گرگان در حالی که حال و روز خوشی ندارد و شهرداری گرگان با دو باخت در رده یازدهم قرار دارد ؛ عرصه زورآزمایی دو گروه پان گرگانیست شده است.

عبدالرضا چراغعلی رئیس هیئت بسکتبال گرگان شده و اسدالله کبیر یار همراه او، در قامت سرمربی بسکتبال شهرداری گرگان ظاهر شده است هرچند همزمان عضو شورای شهر گرگان نیز هستند . 

عده ای می گویند چراغعلی که بویی از بسکتبال نبرده و تخصصی در بسکتبال ندارد از آن  به دنبال رای آوری در انتخابات مجلس آینده و شوراها استفاده می کند .

از آن طرف ، گروه علی نصیبی هم ساکت ننشسته و با تشکیل تیمی موازی ، به دنبال عرض اندام در بسکتبال گرگان هستند.

سولن بهشت هیرکان تیم آنها در لیگ دسته اول بسکتبال ایران است و عده زیادی می گویند برنامه ریزی پشت پرده این تیم توسط نصیبی که عنوان قائم مقام و عضو هیئت مدیره بهشت هیرکان را دارد صورت می گیرند.

پان گرگانیست های بهشت هیرکان، محمد ایزدپناه را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرده اند که همه در گرگان می دانند کاملا منتقد دایی خود اسدالله کبیر سرمربی شهرداری است.

ایزدپناه در انتخابات شوراها تمام قد از علی نصیبی حمایت کرده و جالب اینجاست که بسیاری از اعضای ستاد انتخاباتی علی نصیبی در انتخابات شوراها ، مانند کیقبادی ، مهرگان ، آرخی ، صفایی ، مسئول کمیته های تیم هیرکان شده اند.

خط و نشان های دو گروه کاملا موازی در بسکتبال گرگان برای یکدیگر در فضای مجازی و وبلاگ های پان گرگانیست ها ، کاملا واضح است و خط فکری متمایز گروه های توسعه پایدار و حامیان توسعه گرگان در این دو تیم مشخص است.

شایان ذکر است پان گرگانیسم های هوادار چراغعلی اعتقاد دارند کسی می تواند در " انجمن توسعه پایدار گرگان " حضور داشته باشد که پدر بزرگ وی گرگانی باشد روی همین اصل چون نصیبی پدربزرگش متعلق به گرگان نبود از این گروه طرد شد و این آغازی برای اختلاف های بعدی شد که یکی از آنها نابودی بسکتبال گرگان خواهد بود .

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : پان گرگانیست های افراطی , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1009 تاريخ : شنبه 2 آذر 1392 ساعت: 10:24