مقاومت و ایستادگی آقای صادقلو در مقابل زیادیخواهی های طیف افراطیون استان

ساخت وبلاگ

به گزارش پایگاه عدالت خواهان گلستان " افراطیون طیف مشارکتی و ملی مذهبی استان  از جمله مهیمنی و سنایی  برای تخریب  آقای طهماسبی  معاونت سیاسی و امنیتی ،از هیچ کوششی دریغ نکردند.

این افراطیون برای انصراف کردن مسئولین کشور از انتصاب آقای علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان ، که از چهره های خوشنام استان گلستان میباشد به تهران رفته و دست به دامن آقای  یونسی شده بودند که در نتیجه ایستادگی و مقاومت  آقای صادقلو استاندار گلستان  در مقابل زیاد یخواهی افراطیون  طیف مشارکتی  و ملی مذهبی ها ،باعث شد تا نقشه از پیش تعین شده آنان ا نقش بر آب شود.

البته ناگفته نماند که آقای سنایی  در سال 82 و 83  یعنی در زمان تصدی اداره کل سیاسی اجتماعی استانداری ، بعنوان حاکمیت شاخه ملی مذهبی های جهبه مشارکتی گرگان با محوریت آقای مهمنی  ،با سوء استفاده از جایگاه،  وام میلیاردی  بنام همسر خود دریافت کرده بود ودو هکتار زمین .......! .انشاالله در آینده نزدیک  بیشتر به این مسئله  خواهیم پرداخت .

چسبیدن به دنیا و دویدن دنبال دنیا، برای یک مسئول در جمهوری اسلامی، نقص است و به همان معنایی که عرض شد، یک نقطه منفی است. عکسِ این باید باشد. حکومت کردن و سمَت و منصب در جمهوری اسلامی، نباید به شکل یک غنیمت نگاه شود. در دنیا، مردم برای این‏که به مناصبی برسند، تلاش می‌کنند. هر منصبی هم که باشد، فرقی نمی‌کند. از عضویت یا ریاست بر یک جمع و سازمان کوچک اداری گرفته، تا رسیدن به ریاست یک کشور. چهار سال، پنج سال، شش سال تلاش می‌کنند تا به حکومت می‏رسند و در این چند سال می‌خواهند نهایت التذاذ را ببرند. تصوّر نکنید کسانی که در دنیا برای مثلاً رسیدن به ریاست جمهوری یا نیل به مقامات عالی تلاش می‌کنند، قصد خدمت دارند!  بیانات مقام معظم رهبری در دیدار کارگزاران و قشرهای مختلف مردم، در روز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‏السّلام

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : گرگان, مقاومت, و ایستادگی, آقای صادقلو ,در مقابل, زیادیخواهی های ,طیف ,افراطیون, استان,مهیمنی,سنایی,مشارکت,ملی مذهبی,پایگاه عدالن خواهان گلستان, نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 1079 تاريخ : شنبه 2 آذر 1392 ساعت: 11:10