چرا نباید از شهردار بندرترکمن گلایه نکرد؟

ساخت وبلاگ

نظرسنجی صورت گرفته توسط سایت شهرداری بندرترکمن ، حکایت از آن دارد که حدود 88درصد از عملکرد شهرداری ناراضی هستند

عالی      11 % (14)

خوب      7 % (9)

متوسط    7 % (9)

ضعیف   73 % (87)

اما قبل از هر چیزی باید گفته شود که الحمدالله آقای عبدالله کر شهردار بندر ترکمن یکی از چند نفر مسئولین پاک دست این شهرستان میباشند بطوریکه تا امروز برخلاف چند شهرداران پیشین و یا اعضای شورای شهر گذشته و حال ، به جز یک موارد خاص ، که در آینده به آن اشاره خواهم کرد ، دربین مردم مبنی بر سوء استفاده از موقعیت شغلی توسط نامبرده تا این لحظه  شنیده نشد

sp_a0736.jpg

اما در خصوص ضعف مدیریت ایشان گفتنی های زیادی وجود دارد که آنهم بخش بزرگی از آن برمیگردد تصمیماتی که شورای شهر گرفته و شهردار مکلف به اجرای آن میباشد و اگر ضعفی  هم در واگذاریها و یا ....وجود داشته باشد که متاسفانه کم هم نیست اینها بر میگردد به تصمیمات جمعی شورای شهر .

اما حدود 20درصد از اختیارات و تصمیمات شهرداری  مستقیما  در حیطه شخص شهردار میباشد . یعنی رسیدگی به چاله و چوله های  خیابان وکوچه های شهر – سرعت گیر زدنهای نابجا – زیبایی شهر – خدمات شهر- فضای سبز و .... انتصاب مدیران داخلی از جمله آن میباشد .

اگر امروز از من شهروند سوال شود که بزرگترین ضعف شهردار فعلی در خصوص خدمات شهری چیست ؟ جواب خواهم داد ضعف انتصاب مدیران باتجربه و دلسوز بود.

مطمئن هستم که اگر امثال آقای محمد رضا اوده که با روحیه بسیجی وخدمتگزاری برخوردار هستند و اخیرا هم  از سوی شهردار مسئولیت خدمات شهر و فضای سبز به ایشان واگذار گردید اگر این انتصاب از قبل صورت میگرفت . وضعیت ظاهری شهر اگر بهتر از شهرهای همجوار نبود بد تر هم نبود .

مسئول خدمات شهرو فضای سبز در اندک زمان مسئولیت خود برخلاف مسئولین گذشته ضمن اولویت قرار دادن محلهای محروم ، آنچنان فعالیت می کند که اکثر مردم  این خدمت صادقانه او را را به انتخابات آینده شورای شهر ربط دادند !

ای کاش این انتصاب از چند سال قبل صورت میگرفت در اینصورت نه اینکه این خدمات بی منت  به انتخابات ربط داده نمی شد حتی چهره شهر هم دگرگون می شد .

sp_a0731.jpg

 

ساعت حدود 9 شب - کارگر خدمات شهر در حال نماز خواندن

دانلود...
ما را در سایت دانلود دنبال می کنید

برچسب : عبدالله کر , شهرداربندرترکمن,اودی , نویسنده : بهمن khoondel بازدید : 2567 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1392 ساعت: 16:08